رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
مراسم رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن با حضور معاون وزیر نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی تهران برگزار شد و مهندس گنجی مدیرعامل این پتروشیمی از رونمایی دو گرید دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

مراسم رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن با حضور مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران برگزار شد.مهندس رضا گنجی، مدیرعامل پتروشیمی جم پیلن به تشریح جزئیات این گرید پرداخت و گفت: پتروشیمی جم پیلن به عنوان بزرگ‎ترین تولیدکننده و عرضه‎ کننده PP کشور است که اکنون از محصول جدید خود رونمایی می کند که در صنعت بسته بندی صنایع غذایی، پوشاک، لوازم التحریر و ... کاربرد دارد و گرید HP515M در دسته فیلم دسته‌بندی می‎ شود.مدیرعامل جم پیلن در خصوص فواید این محصول گفت: با توجه به خواصی که این محصول دارد هم سرعت تولید را افزایش می‎ دهد و همچنین با توحه با قابلیت چاپی که دارد می ‎تواند در صنایع پایین ‎دستی مورد استقبال قرار گیرد.
مهندس گنجی از رونمایی دو گرید دیگر تا پایان سال 1403 خبر داد و گفت: در سال 1402 در مجموع دو گرید رونمایی شد اما در سال 1403 هم سه گرید جدید پیش ‎بینی شده که رونمایی از گرید اول امروز انجام شد و تا پایان سال دو گرید دیگر نیز رونمایی خواهد شد.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.